The best Side of پالاز موکت

Wiki Article

پس طبق تجربه ما به شما پیشنهاد می کنیم تا محلی را برای خرید انتخاب کنید که برای نصب افراد با تجربه ای بتوانند شما را کمک کنند.

پالاز، بزرگترین تولید کننده انواع موکت تافتینگ کات و لوپ، و تنها تولید کننده سیستم کف های هیبریدی، دنیایی متفاوت از انواع پوشش های مدرن و کلاسیک فضاهای مختلف را در دسترس شما قرار می دهد.

اگر کودک شما از سن کمتری برخوردار است نوع موکتی را انتخاب کنید که پرز بلند نباشد؛ چراکه ممکن است الیاف موکِت را در دهان کند و این مسئله برای کودک بسیار خطرناک می‌باشد.

در این موارد کافی است با شست و شو یا استفاده از بخارشو نسبت به تمیز کردن آن اقدام کنید و در نهایت مشاهده خواهید کرد که همانند روز اول زیبا و سالم می‌شود.

در همین راستا از جدیدترین تکنولوژی روز دنیا برای تولید کمک گرفته‌اند. همین امر سبب شده تا موکت پالاز علاوه بر داخل کشور به سایر کشورها نیز صادر شده و در عرصه جهانی نیز شناخته شده باشد.

توجه:پالاز موکت در این مجموعه درجه یک و با قیمت مصوب کارخانه می باشد.

لیست قیمت موکت پرز بلند کبریتی و پالاز موکت فروش ویزه موکت ارزان در طرح آذین

توجه داشته باشید در نطر اول ممکن است خرید انواع موکت به نسبت دیگر کف پوش ها کار نسبتا آسانی به نظر بیاید. اما حتما با در نظر گرفتن شرایط و نحوه چیدمان منزل، فضای اتاق، شناخت کافی درباره انواع موکت و نکاتی از این قبیل بهترین انتخاب را انجام داده و در زیبا نشان دادن فضای موکت منزلتان سلیقه به خرج دهید.

موضوع بعدی این است که خطر سوختگی، پارگی و سوراخ شدن موکت شما را همیشه تهدید می‌کند. نکته دیگر اینکه اگر از ریزش مو رنج می‌برید تمیز کردن هرروزه موکت را در برنامه خود قرار دهید زیرا معمولاً مو به موکت چسبیده و به راحتی و با جارو کردن هم از آن جدا نمی‌شود. همچنین باید بگوییم درصورتی که حیوان خانگی مثل سگ یا گربه دارید که هر روز در منزلتان از آن‌ها مراقبت می‌کنید موکت انتخاب عقلانی برای کفپوش خانه شما نمی‌باشد زیرا برای تمیز کردن آن زحمتتان دوبرابر می‌شود.

کمی هزینه بیشتر ارزش این را دارد که خریدتان پایان خوشی داشته باشد. اگر هم مصر هستید تا خودتان این کار را انجام دهید موکت حتماً از فروشنده اطلاعات لازم و کافی را دریافت کنید. اینکه از چه چسبی استفاده کنید بسیار اهمیت دارد. شاید هم جایگزین موکت دیگری به جای چسب به شما معرفی کنند که کاربردی‌تر و راحت‌تر باشد.

3x3 متر 3x4 متر 3x5 متر 3x6 متر 3x7 متر 3x8 متر 3x9 متر 3x10 متر 3x11 متر 3x12 متر 3x13 متر 3x14 متر 3x15 متر 3x16 متر 3x17 متر 3x18 متر 3x19 متر 3x20 متر 3x21 متر 3x22 متر 3x25 متر رنگ های موجود:

کاغذ دیواری براساس سبک براساس برند براساس قابل شستشو براساس کشور سازنده براساس نوع طرح براساس تم رنگ کلاسیک مدرن

نکته مهم دیگری در باید در خرید موکت های پالاز در نظر داشت، توجه به سبک و نوع دکوراسیون داخلی منزلی است که می خواهید از آن استفاده کنید. هر فرد با توجه به رنگ و طرح داخلی محیطی که می خواهد از موکت مورد نظراستفاده کند باید نمونه ای از پالاز را خریداری نماید تا به خوبی بتواند با دیگر وسایل خانه مانند پرده، مبلمان یا تخت خواب آن را ست کند.

از بهترین نوع موکِت ها، موکت های تولید شده توسط پشم می‌باشد. موکت پشمی از بافت نرم و لطیفی برخوردار بوده و در عین حال دارای استحکام و انعطاف پذیری بالایی نیز می‌باشد.

Report this wiki page